Apen, petten, brillen… geef ze iets en het wordt meteen chaos. Een dansje hier, een grap daar en voor je het weet sta je zelf midden in het feest. Deze gasten voelen elkaar feilloos aan en trekken die energie zo het publiek in. Wat op het podium gebeurt, voel je direct terug op het gras in het bos.
Q-Music the Party met het foute uur is terug op zaterdag. Na twee jaar volle bak belooft dit opnieuw de drukste en gezelligste avond van het weekend te worden. Meeblèren, dansen en genieten van de foutste hits die je stiekem allemaal kent.
Gratis toegang in het bos. Dus geen excuses.